loading ..

 

PRINCIPIILE DE ÎNTREȚINERE ȘI UTILIZARE ADECVATĂ A ÎNCĂLȚĂMINTEI


Stimați clienți,
Scopul și prioritatea noastră este satisfacția d-voastră maximă față de marfa vândută în magazinul nostru. Din acest motiv, vă rugăm să respectați principiile de întreținere și utilizare corespunzătoare a încălțămintei specificate mai jos.

PRINCIPIILE DE ÎNTREȚINERE ȘI UTILIZARE ADECVATĂ A ÎNCĂLȚĂMINTEI  

1. În timpul încălțării și descălțării, șireturile încălțămintei ar trebui să fie întotdeauna slăbite.
2. Întotdeauna purtați încălțămintea cu șireturile bine strânse, pentru a împiedica mișcarea piciorului în pantof și totodată uzarea acestuia la cusături și în partea călcâiului.
3. Dacă este posibil, evitați înmuierea încălțămintei din piele. Pielea naturală din care este confecționată, nu este un material omogen. Caracteristica ei naturală este capacitatea de a elibera și absorbi apa. Această abilitate asigură proprietăți igienice foarte bune, care nu se regăsesc la alte materiale. Din păcate acest lucru limitează protectia de impermeabilitate. Înmuierea încălțămintei întotdeauna înrăutățește aspectul și proprietățile pielii (în nici un caz încălțămintea nu se poate spăla). Chiar și încălțămintea impregnată în mod regulat poate fi înmuiată după doar 20 de minute de utilizare pe vreme ploioasă sau în timpul topirii zăpezii - norma PN 77 / 091030. Înmuierea este considerată ca și deteriorare mecanică.
4. Uscați încălțămintea la temperatura camerei. Încălțămintea își va păstra forma originală, dacă o puneți după descălțare pe suporturi corespunzătoare mărimii, sau o umpleți cu hârtie moale. Pentru uscare nu folosiți uscătoare, calorifere sau alte surse de căldură. Uscarea la temperaturi foarte ridicate poate cauza deteriorarea încălțămintei.
5. Încălțămintea trebuie utilizată în conformitate cu scopul propus. Încălțămintea de gală nu este potrivită pentru sport și drumeții. Nu are voie să fie folosită ca și încălțăminte de lucru.
6. Curățarea și îngrijirea îi asigură încălțămintei durabilitatea și aspectul estetic.
7. La întreținerea obișnuită a încălțămintei folosiți produse de curățare potrivite pentru tipul de piele (tipul de piele este specificat pe cutie sau pe etichetă). Metodele de întreținere, curățare și produsele de îngrijire sunt indicate pe pagina de verso a prospectului.
8. Spălarea în mașina de spălat la temperaturi foarte ridicate sau folosirea produselor de curățare nepotrivite poate cauza decolorarea sau deteriorarea totală a încălțămintei.
9. Aveți grijă de interiorul încălțămintei, mențineți-o în stare curată și adecvată. Nu uitați de înlocuirea inserțiilor.
10. Încălțămintea trebuie aerisită și alternată. Dacă este posibil, alternați tipurile de încălțăminte. În cazul utilizării intensive, durata de viață a încălțămintei poate fi mai scurtă decât garanția furnizată.


CONDIȚIILE DE BAZĂ A RECLAMAȚIEI

Dacă în perioada de garanție marfa cumpărată nu corespunde cu contractul de cumpărare, cumpărătorul are dreptul de a reclama defectul. Ca și defect se consideră schimbarea proprietăților mărfii, care a fost cauzată datorită folosirii materialului de slabă calitate, tehnologiei neadecvate, sau construcție proastă.
Nu se consideră ca și defect schimbările, care au apărut în timpul perioadei de garanție, dar în condițiile utilizării normale (de exemplu abraziuni, abraziuni ale tălpilor încălțămintei, uzura căptușelii și a branțului, deformații cauzate de o alegere neadecvată a încălțămintei, decolorarea cauzată de înmuiere sau transpirație, defecte mecanice: abraziuni, crăparea stratului de lac, crăparea în partea superioară la locul îndoirii repetate, pete și urme din cauza înmuierii pielii), folosirea incorectă, îngrijirea insuficientă, schimbări naturale a materialului din care a fost confecționată încălțămintea sau deteriorarea cauzată de utilizator sau o persoană terță.

Ca și defecte mecanice sunt considerate: deteriorarea, uzura călcâiului din cauza încălțării și descălțării cu șireturi strânse, deteriorarea tălpii în zona călcâiului cauzată de exemplu de conducerea autoturismului, folosirea încălțămintei cu șireturi nestrânse, care poate fi cauza deteriorării căptușelii în partea interioară a încălțămintei.
Se consideră justificată reclamația, dacă marfa reclamată este completă și este în stare corespunzătoare din punctul de vedere al igienei. Clientul este obligat să prezinte marfa reclamată curățată, lipsită de orice impurități și corespunzătoare igienic.
Reclamația va fi rezolvată până în 14 zile de la data preluării mărfii.


Piele anilină
Murdăria de pe partea superioară a încălțămintei curățați-o cu o cârpă umedă, iar după uscarea ei la temperatura camerei dați cu un strat subțire și uniform de cremă pentru încălțăminte în culoarea acesteia. După câteva minute lustruiți încălțămintea cu o perie moale.

Piele Buffalo
ATENȚIE! Pete de grăsime (uleiuri, grăsimi, etc.) nu se pot curăța, alt tip de murdărie se poate curăța cu apă, cu o cârpă curată și umedă. Recomandăm folosirea cremelor pentru încălțăminte de tip Buffalo.

Piele Pull Up Crazy Horse
Murdăria de pe partea superioară a încălțămintei curățați-o cu o cârpă umedă, iar după uscare la temperatura camerei dați uniform un strat de spray sau cremă.

Piele Nubuk / Velur
Partea superioară a încălțămintei curațați-o cu o perie specială de cauciuc. Pentru întreținere folosiți produse spray pentru velur și nubuk. ATENȚIE! Nu folosiți creme pentru încălțăminte.

Lăcuită
Murdăria de pe partea superioară a încălțămintei curățați-o cu o cârpă umedă și uscați la temperatura camerei. Puteți folosi creme.

Florentique
Murdăria de pe partea superioară a încălțămintei curățați-o cu o cârpă umedă și după uscare la temperatura camerei dați uniform un strat subțire de cremă de ceară tranparentă pentru încălțăminte. Puteți lustrui cu o perie moale.

ATENȚIE! Nu folosiți creme pentru luciu.

Vă informăm că, condițiile de reclamare a mărfii au fost reglementate de legea pentru drepturile consumatorului din data de 30. mai 2014. Mai jos regăsiți materialele de informare care se referă la reglementările de bază legale referitoare la reclamația de bunuri.
Consumatorul are dreptul la reclamație în cazul neconcordanței între marfă și contract, care a apărut în momentul livrării mărfii, și se presupune că neconformitatea bunurilor cu contractul, care se manifestă pe parcursul a 12 luni după livrare, s-a produs în timpul livrării. În cazul încălțămintei, proprietățile sale nu sunt de obicei determinate individual. Se presupune că marfa este conformă cu contractul, indiferent dacă este adecvată scopului pentru care este utilizată în mod normal și, de asemenea, atunci când caracteristicile ei corespund caracteristicilor tipice pentru acest tip de marfă.
În caz de neconcordanță între marfă și contract, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului repararea gratuită sau schimbarea gratuită a mărfii respective. Dacă nu este posibilă efectuarea reparării sau schimbării mărfii, dacă de exemplu schimbarea mărfii ar presupune pentru vânzători costuri suplimentare, resp. dacă schimbarea ar presupune pentru consumator dificultăți considerabile, este posibilă scăderea prețului de cumpărare sau renunțarea la contract. Acest lucru nu se referă la cazuri, în care neconcordanța cu contractul este nesemnificativă.
Vânzătorul nu este responsabil pentru neconformitatea mărfurilor cu contractul, indiferent dacă consumatorul a fost conștient de această neconformitate sau a fost capabil să o detecteze.

NU UITAȚI DE ÎNTREȚINEREA REGULATĂ A ÎNCĂLȚĂMINTEI!

Super-Shop cookies

Folosim cookie-uri pentru buna funcționare a site-ului (cookie-uri esențiale) și pentru a crea servicii și oferte adaptate intereselor dumneavoastră (cookie-uri opționale – le puteți permite).
Necesare

Aceste tipuri de cookie-uri sunt necesare pentru buna funcționare a magazinului nostru online. Acestea ne permit să procesăm în siguranță comanda dvs., să vă amintim ca utilizator conectat atunci când accesați un alt site sau să completăm automat informațiile despre adresa dvs. în timpul achizițiilor online. Blocarea acestor cookie-uri în browserul dvs. poate duce la funcționarea necorespunzătoare a site-ului web.

Analytics

În plus față de utilizările sale în analiza de afaceri, cookie-urile analitice ne permit să înțelegem modul în care utilizați magazinul nostru online, să identificăm paginile care necesită îmbunătățiri sau cele care funcționează bine și sunt populare. Foarte important, informațiile colectate sunt anonime și nu vă putem identifica pe baza acestora.

Personalizare

Analizând comportamentul dvs. pe site și preferințele dvs. de cumpărături pentru mărci, suntem capabili să afișăm sugestii personalizate de produse, să facem modificări în funcționalitatea site-ului web și să postăm conținut sponsorizat. Datele dvs. pot fi utilizate pentru a îmbunătăți sistemele și software-ul existent și pentru a dezvolta noi soluții.

Publicitate

Fiind de acord cu aceste cookie-uri, ne permiteți să personalizăm anunțurile în funcție de interesele dvs. Cu ajutorul lor, companiile partenere, cum ar fi Facebook și Instagram, vor putea adapta conținutul afișat într-un mod util și relevant pentru dvs.